Көмек

Жол жүру билеті, балалар жол жүру билеті.

(жеке тұлғалар үшін)

Жол жүру немесе балалар жол жүру тарифтік жоспарын қалай алуға болады?

Жол жүру немесе балалар жол жүру тарифтік жоспарын пайдалану үшін сіз арнайы көлік картасын KoksheBusTolem сату және толықтыру орнында сатып алу керек, мекенжайы — КөкшеБусТолем, Байкен Әшімов к-сі, 243 (Көкшетау автобус паркінің ғимараты).

Картаның құны – 400 теңге (бірінші рет пайдалану немесе жоғалтқан кезде алынады)
Маңызды!Картаны сатып алғанда тарифтік жоспардың құнын төлеу керек:

  • Жол жүру билеті – 8 500 теңге
  • Балалар жол жүру билеті – 2 000 теңге
Жол жүру және балалар жол жүру тарифтік жоспарын қолдану мерзімі мен ережелері.

Тарифтік жоспардың әрекет ету мерзімі айдың 1-нен соңғы күніне дейін.

Тарифтік жоспар сапарлар санына шектеусіз ұсынылады.

Тарифтік жоспар екі немесе одан да көп адамға төлем жасау мүмкіндігін жоққа шығарады.

Жол жүру немесе балалар жол жүру тарифтік жоспарын қалай ұзартуға болады.

Тарифті ұзарту мүмкіндігі:

  • көлік карталарын сату және толықтыру орындарында (Байкен Әшімов к-сі, 243, Көкшетау автобус паркінің ғимараты; Абай Құнанбаев к-сі, 108, «Қазпошта» ғимараты);
  • Kaspi.kz;
  • QIWI төлем терминалдары;
  • Kassa24 төлем терминалдары.

Ұзарту құны:
Жол жүру билеті – 8 500 тг.
Балалардың жол жүру билеті – 2 000 тг.

Маңызды! Төлем терминалдары арқылы Жол жүру, Балалар жол жүру тарифін ұзарту кезінде тарифтің құнына сәйкес келетін мөлшерде сома болу керек, аз сома салған жағдайда терминал қаражатты қайтармайды.

Маңызды!Kaspi.kz, QIWI, Kassa24 қызметтері арқылы тарифті ұзарту кезінде. Ақша салғаннан кейін сіз кез-келген көлік терминалына / валидаторға картаны басып отырып, тарифті белсендіру керек (карточкаға жазылу үшін көлік терминалында / валидаторда төлемді қабылдау мерзімі 24 сағатқа дейін).

Көлік терминалында / валидаторда тарифтерді белсендіру сәті – ұзарту күні!

1-нен 16-на дейін ұзартылған кезде – тариф ағымдағы айға, 16-нан бастап келесі айға сатып алынады.

Егер тариф сатып алынып, бірақ белсендірілмеген болса, төлем жойылмайды.

Жол жүру немесе Балалар жол жүру тарифтік жоспары бар карта ақаулы болса не істеу керек?
Егер карта көрінетін зақымсыз, белсенді тарифпен болса, бірақ жол жүру ақысын төлеуге мүмкіндік бермесе (терминалда / валидаторда оқылмайды), Оператордың кеңсесіне Байкен Әшімов к-сі, 243 мекенжайы бойынша (Көкшетау автобус паркінің ғимараты) хабарласу керек.
Жол жүру немесе Балалар жол жүру тарифтік жоспары бар көлік картасы жоғалған жағдайда не істеу керек?

1. Жол жүрудің (немесе толықтырудың) 2-3 чегі немесе жоғалған картаның нөмірін растайтын басқа құжаттар / мәліметтер дайындап қою керек.
2. Оператордың кеңсесіне жүгіну керек (жаңа картаны төлеу үшін өзіңізбен 400 тг болсын).
3. Алдағы картаны бұғаттауға өтініш беру керек. 5 күннен кейін ескі картаның қолданыстағы тарифі жаңасына ауыстырылады.

Жол жүру билеті

(заңды тұлғалар үшін)

Заңды тұлғаға Жол жүру тарифтік жоспарын қалай рәсімдеуге болады?

Заңды тұлғаға Жол жүру тарифтік жоспарын рәсімдеу үшін сізге:

  1. Оператордан Шарт жобасын сұрау керек.
  2. Қол қойылған келісім (барлық қосымшаларымен бірге 2 данада) және құжаттардың көшірмелері мына мекенжайға жіберіледі: Көкшетау қ-сы, Байкен Әшімов к-сі, 243, Көкшетау автобус паркінің ғимараты, (дс-жм: 9:00-ден 18:00-ге дейін, үзіліс 13:00-ден 14:00-ге дейін).

Шарт жасалғаннан кейінгі әрекеттер:

  1. КӨЛІК КАРТАЛАРЫН шығаруға / қайта рәсімдеуге / толтырылуға* өтінімді толтыру керек.
  2. Өтінішті proezdnoi@kokshe.tolem.kz электрондық поштасына жіберу керек. Өтініште қайтарма телефон нөмірі мен электрондық пошта міндетті түрде көрсетілуі керек.
  3. Алынған шот негізінде төлем жасау керек.
    Шотқа ақша түскенін Оператордың 8 7162 722 528 (бухгалтерлік есеп) телефоны арқылы анықтауға болады.
  4. Заңды тұлғаларға арналған Жол жүру тарифтік жоспары бар дайын төлем карточкаларын алу үшін Оператордың кеңсесіне бару керек (Байкен Әшімов к-сі, 243, Көкшетау автобус паркінің ғимараты).

Маңызды! Карточканы сатып алған кезде тарифтік жоспар өтінімде көрсетілген мерзімге қосылады.

  1. Көрсетілген қызметтер актілері және шот-фактуралар Оператордың бухгалтериясында (Байкен Әшімов к-сі, 243, Көкшетау автобус паркінің ғимараты) электронды карталарды алғаннан / толтырылғаннан кейін алынуы керек.
Заңды тұлғаға арналған Жол жүру тарифтік жоспарын қалай ұзартуға болады?
1. КӨЛІК КАРТАЛАРЫН шығаруға / қайта рәсімдеуге / толтырылуға* өтінімді толтыру керек.
2. Өтінішті proezdnoi@kokshe.tolem.kz электрондық поштасына жіберу керек. Өтініште қайтарма телефон нөмірі мен электрондық пошта міндетті түрде көрсетілуі керек.
Жол жүру тарифтік жоспарды келесі айға ұзартуға өтінім Операторға ағымдағы айдың 16-нан бастап келесі айдың 10-на дейін беріледі.
3. Алынған шот негізінде төлем жасау керек.
Шотқа ақша түскенін Оператордың 8 7162 722 528 (бухгалтерлік есеп) телефоны арқылы анықтауға болады.
Оператор тарифті ұзарту үшін қаражат түскенін растағаннан кейін 3 күнтізбелік күн ішінде өтініште көрсетілген карточкаларға тарифтік жоспардың мерзімін ұзартуды жүзеге асырады.
4. Көрсетілген қызметтер актілері және шот-фактуралар Оператордың бухгалтериясында (Байкен Әшімов к-сі, 243, Көкшетау автобус паркінің ғимараты) электронды карталарды алғаннан / толтырылғаннан кейін алынуы керек.
Жол жүру тарифтік жоспары бар карта ақаулы болса не істеу керек?
Егер карта көрінетін зақымсыз, белсенді тарифпен болса, бірақ жол жүру ақысын төлеуге мүмкіндік бермесе (терминалда / валидаторда оқылмайды), Оператордың кеңсесіне Байкен Әшімов к-сі, 243 мекенжайы бойынша (Көкшетау автобус паркінің ғимараты) хабарласу керек.
Заңды тұлғаға арналған Жол жүру тарифтік жоспары бар картасы жоғалған жағдайда не істеу керек?
Операторға жоғалған карточканы бұғаттау туралы, оның нөмірін көрсете отырып, ұйымның ресми бланкісінде хат жіберу керек (proezdnoi@kokshe.tolem.kz электронды поштасына жолдап), немесе оны Байкен Әшімов к-сі, 243 мекенжайы бойынша (Көкшетау автобус паркінің ғимараты) мекенжайы бойынша жеткізу керек.
Хатта, қажет болған жағдайда, бұғатталған картадан тариф жіберілетін басқа картаның нөмірін көрсетіңіз (басқа карта болған жағдайда аударым Оператор кеңсесінде кассалық терминалда жүзеге асырылады).

Көліктік, Мектеп, Жеңілдік картасы.

Картаны қалай сатып алуға болады?
Әдеттегі көліктік карталарды сату нүктелерінен немесе кондуктордан (жүргізушіден) сатып алуға болады.

Жеңілдік карталарын сатып алу үшін сайтта көрсетілген байланыстар бойынша «Kokshe Bus Tolem» ЖШС-не жүгіну қажет.

Картаны қалай пайдалануға болады?

Көліктік немесе жеңілдік картасымен жол жүруді тіркеу үшін оны стационарлық валидаторға қосыңыз немесе оны кондукторға ұсыныңыз.
Басып шығарылған билетті алып, жол жүрудің соңына дейін сақтаңыз.

Жол жүруді көліктік картамен табысты тіркеу үшін оның теңгерімінде жеткілікті қаражат болуы керек.

Жеңілдік картасымен жол жүруді сәтті тіркеу үшін жеңілдіктің әрекет ету күні өзекті болуы керек.

Картаны қалай толтыруға болады?
Көліктік картасын толтырудың барлық тәсілдері мен шарттарын осы жерден біле аласыз.
Картаны жоғалтқан кезде не істеу керек?
Қарапайым көліктік карта қалпына келтірілмейді. Сізге жаңасын сатып алу керек.

Жеңілдік картасы операторға жүгінген сәттен бастап ____ күн ішінде қалпына келтіріледі.

Картаны қайта шығару үшін мына мекенжайға жүгіну:____________________________________, қажетті құжаттарды ұсыну және картаны қайта шығару құнын төлеу қажет.

Картаның теңгерімін қалай білуге болады?
Көлік картасының баласын әртүрлі тәсілдермен білуге болады:

  • жол жүруді тіркеу кезінде баланс туралы ақпараты бар билет басып шығарылады;
  • сайтта “Балансты тексеру” сілтемесіне басыңыз.
Картаның теңгерімі келесі айда жойыла ма?
Пайдаланылмаған көліктік картаның теңгерімі жойылмайды. Сіз өзіңіздің картаңыздағы қаражатты кез келген уақытта пайдалана аласыз.
Карта жұмыс істемеу кезінде не істеу керек?
Бұл үшін бірнеше себеп болуы мүмкін.

  • Картаны пайдалану ережелерін бұзу. Бұл жағдайда жаңа картаны сатып алу қажет. Жеңілдік картасы қайта шығарыла алады. Ол үшін Сізге қызмет көрсету орталығына жүгіну, (Көкшетау қ., «Kokshe Bus Tolem» ЖШС кеңсесі, Бәйкен Әшімов к-сі, 243), қажетті құжаттарды ұсыну (өтініш, жеке куәлік, жеңілдікке құқығын растайтын құжат) және картаны қайта шығару құнын төлеу қажет. Картаны қайта шығару өтініш берілген күні, әдетте ____сағат ішінде жүзеге асырылады.
  • Зауыттық ақау болған кезде Сізге Қызмет көрсету орталығына хабарласу керек (Көкшетау қ., «Kokshe Bus Tolem» ЖШС кеңсесі, Бәйкен Әшімов к-сі, 243).
  • Картада жол жүру төлемін тіркеу үшін қаражат жеткіліксіз.
  • Карта тоқта-парақшасында. Сізге Қызмет көрсету орталығына хабарласу керек (Көкшетау қ., «Kokshe Bus Tolem» ЖШС кеңсесі, Бәйкен Әшімов к-сі, 243).
  • Карта қызмет көрсетілуден алынған. Сізге Қызмет көрсету орталығына хабарласу керек (Көкшетау қ., «Kokshe Bus Tolem» ЖШС кеңсесі, Бәйкен Әшімов к-сі, 243).
Жолақыны қолма-қол ақшамен қалай төлеуге болады?
Кондуктор төлемді қолма-қол ақшамен қабылдауға міндетті.

Бұл ретте кондуктордың арнайы қызметтік картасымен жол жүру тіркеледі және жолаушыға билет беріледі.
Егер сізге билет бермесе немесе талаптарға сәйкес келмейтін билет берсе, осы факт туралы хабарлауыңызды өтінеміз:

  • Call-орталыққа +7 (7162) 722-522;
  • info@kokshe.tolem.kz поштасына хат жазыңыз;
  • «Байланыс» парақшасына кері байланыс түрінде хабарлама жіберіңіз.

МАҢЫЗДЫ! Қағаз билетінде міндетті тәртіпте келесілер болуы керек:

  • жол жүрудің күні мен уақыты;
  • бағыттың нөмірі;
  • көлік құралының мемлекеттік (гараж) нөмірі;
  • жолақы құны;
  • карта теңгерімі (көліктік карталар үшін).

Қағаз билетіңізді көлік ішінде және көліктен шыққан кезде басқа адамдарға бермеңіз!

Бөтен қағаз билеттерін алмаңыз және сатып алмаңыз.

Қазақстан Республикасының «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» Кодексіне сәйкес қоғамдық көлікте жол жүруден жалтару 2 АЕК — 4 538 теңге мөлшерінде айыппұл салуға әкеп соғатынын ескертеміз.

Картаны толтыру кезінде қандай комиссия болады?
Картаны толтырудың барлық тәсілдері мен шарттары «Толтыру» бөлімінде көрсетілген.